Povestea noastră
Cum s-a născut brandul Giovani®
Brandul și produsele noastre au trecut printr-un proces lung în formarea lor, pe care l-am întreprins doar după ce am cercetat temeinic piața și ofertele de producție pentru a vă oferi produse de cea mai bună calitate. Ideea noastră s-a dezvoltat ca un răspuns la modul de a obține haine parfumate fără a folosi o sticlă de parfum. Și am urmărit, de asemenea, să ne asigurăm că rufele nu sunt doar curate după spălare, ci și că miros mai bine pentru mai mult timp. După balsamurile de rufe convenționale, rufele miros bine doar pentru o perioadă de timp, dacă nu chiar deloc. Prin urmare, acestea își pierd sensul. Veți putea simți mirosul parfumurilor noastre pentru rufe mult timp după spălare.
Permiteți-ne să vă prezentăm călătoria prin care a trebuit să trecem pentru a dezvolta pentru dumneavoastră aceste uleiuri de parfum luxoase pentru rufe.
DEZVOLTAREA PRODUSELOR
Nașterea mărcii noastre Giovani® a fost precedată de o lungă dezvoltare a produselor finale. La început, am testat mai întâi diverse mărci existente de parfumuri de rufe și am explorat posibilitățile de distribuție sau de producție, negociind cu furnizorii de esențe de parfum.
Am testat parfumurile a peste 30 de mărci italiene de parfumuri de rufe și a tuturor mărcilor slovace sau cehe. Obiectivul era clar. Să dezvoltăm parfumuri de rufe care să fie în mod clar cele mai intense și de lungă durată de pe piață.
NAȘTEREA PARFUMURILOR ȘI A PRODUSELOR FINALE
După multe dezvoltări și teste, s-a născut în cele din urmă portofoliul de bază format din șase parfumuri Giovani® și o ediție limitată Gold.
Parfumurile pe care le vom avea astfel. A urmat crearea întregii identități a mărcii și a elementelor vizuale ale acesteia, împreună cu magazinele electronice din primele țări.
CONCEPEREA LOGO-ULUI ȘI A ETICHETELOR
Am numit brandul nostru Giovani® și am început să proiectăm identitatea vizuală de lux a acestuia. Am lucrat de la distanță cu zeci de graficieni pentru a proiecta logo-ul și etichetele
Fiecare dintre ei a contribuit cu mai multe modele, dar doar unul singur putea fi câștigător. Am selectat logo-ul din exact 148 de proiecte grafice, iar eticheta de bază pentru parfumul de spălătorie din 133 de propuneri.
LANSARE ȘI PRIMUL CIORAP
În ziua de Sfântul Nicolae din 2022, am lansat vânzările în primele noastre două magazine electronice pentru țările Slovacia și Republica Cehă.
Ne-am folosit din plin experiența și cunoștințele în dezvoltarea site-urilor web și am creat un site web care putea și încă poate fi invidiat de mulți concurenți care erau deja acolo cu ani înaintea noastră.
Derulăm campanii publicitare, preluăm primele comenzi și așteptăm să vedem care va fi feedback-ul clienților noștri.
INTRODUCEREA UNUI PUNCT DE DISTRIBUȚIE
Magazinul nostru electronic a fost pus în funcțiune rapid și imediat după prima lună am introdus posibilitatea de colectare personală prin intermediul unui ghișeu de distribuție la locația magazinului nostru electronic din Košice, Slovacia.
EPUIZAREA RAPIDĂ A PRIMULUI LOT ȘI O LANSARE DE SUCCES
Răspunsul a fost fantastic, chiar extrem de bun. Știam că am dezvoltat parfumuri de foarte bună calitate și diverse, am avut mare grijă de ele, dar nu ne așteptam la un asemenea val de vânzări după testarea primului eșantion de clienți.
Sticlele de parfum de rufe Giovani® dispăreau din depozitul nostru într-un ritm amețitor. Ne-am confruntat cu probleme neașteptate cu mai multe dintre parfumurile și greutățile noastre, care s- au epuizat.
EXTINDERE ÎN UNGARIA
Magazinul electronic din Ungaria era pregătit de mult timp, dar din cauza lipsei de stocuri și a epuizării rapide a vânzărilor, am realizat extinderea completă în Ungaria abia în aprilie.
MII DE RECENZII POZITIVE
Concurenții ne remarcă din ce în ce mai mult și încep să "învețe" multe de la noi. Dar am pus ștacheta foarte sus și va fi greu să țină pasul cu noi. :)
Suntem profesioniști în ceea ce facem. Nu ne lipsește gândirea creativă, construim pe calitate și nu pe cantitate. Și încercăm să perfecționăm fiecare detaliu.
Strategia noastră de calitate a dat roade și am devenit rapid un brand recunoscut, cu zeci de mii de răspunsuri pozitive pe Facebook sau în recenzii pe mai multe site-uri de renume cu recenzii verificate.
LANSAREA NOII EDIȚII LIMITATE VERZI
Parfumului de spălătorie Giovani® în ediție limitată Gold i s-a alăturat o altă ediție limitată. Am prezis un mare succes pentru acest parfum îndelungat în curs de realizare, iar Metallic Green nu a dezamăgit. A devenit unul dintre cele mai populare parfumuri din gama mărcii noastre.
ÎMBUNĂTĂȚIRI ALE DESIGNULUI ETICHETEI
Marca Giovani® a fost o entitate inovatoare încă de la început. Nu încetăm niciodată să ne îmbunătățim standardele noastre de calitate deja ridicate. Am adăugat modele metalice aurii, elemente 3D interesante la atingere și un nou finisaj catifelat-moale pe etichetele parfumurilor noastre de rufe. Luxul la prima vedere este acum și mai evident.
LANSAREA EDIȚIEI LIMITATE DE CULOARE ROȘIE
Ne-am extins gama de parfumuri de rufe cu un nou parfum inspirat de parfumul pentru femei al lui Paco Rabanne, FAME. Această ediție limitată a avut un succes uriaș, iar primul lot s-a vândut neașteptat de repede. În consecință, noi și clienții noștri am fost nevoiți să rezistăm mai mult de două luni pentru a stoca următorul lot de parfum de rufe Giovani® RED CASHMERE.
ÎNREGISTRAREA MĂRCII COMERCIALE GIOVANI®
Deoarece Giovani® a adus pe piață o calitate excelentă și multe idei noi, la câteva luni după ce a intrat pe piață am înregistrat marca pentru a o proteja împotriva copierii. Procesul de înregistrare a durat câteva luni și la 17.8.2023 a fost înregistrat cu succes.
Giovani® este marca noastră proprie, este proprietatea noastră intelectuală. Noi nu achiziționăm produse existente, nu suntem distribuitori. Am realizat propriile noastre produse sub marca noastră și am făcut acest lucru punând accentul pe cea mai înaltă calitate posibilă, astfel încât produsele Giovani® să reprezinte un lux adevărat.
EXTINDERE ÎN ROMÂNIA
Pe 22.9.2023 am început deja să vindem pe e-shop-ul nostru din România. Ne extindem într-o altă țară europeană cu 19 milioane de locuitori.
MUTAREA ÎNTR-UN SEDIU DE 5 ORI MAI MARE
Nu ne grăbim și împingem. Din cauza creșterii enorme și a succesului brandului nostru, am fost nevoiți să căutăm un sediu nou și mai mare pentru sediul nostru. În noiembrie 2023, după mai puțin de un an de funcționare, ne-am mutat în sfârșit într-un spațiu de 5 ori mai mare decât spațiul nostru actual. Avem în sfârșit mai mult spațiu pentru a lucra și a ne depozita bunurile, chiar dacă știm că nu ne vom muta prea curând. După doar 2 luni, acest lucru s-a confirmat. Trebuia să începem să depozităm bunurile noastre cu livrare rapidă și foarte căutate, a căror producție durează câteva luni, în depozite externe încă din ianuarie 2024, astfel încât întreaga logistică să fie asigurată și să nu existe indisponibilități prelungite și produse în lipsă de stoc.
LANSAREA UNUI PRODUS NOU - LUMÂNĂRI PARFUMATE
Am adăugat ceva complet diferit și nou la gama mărcii. Lumânări parfumate Giovani® cu aceleași arome ca și parfumurile noastre de rufe. Lucrăm de mult timp la aceste produse. Am avut mare grijă nu numai de calitatea lor și de parfumul de lungă durată al lumânărilor, ci și de designul lor. Lumânările noastre se disting prin ambalajul lor cu adevărat de design și de lux. Lumânările Giovani® conțin ceară de palmier naturală certificată, provenită dintr-o plantație de palmieri sustenabilă.
DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN FIZIC
După exact un an de existență Giovani® pe piață, am deschis primul magazin Giovani® fizic lângă sediul nostru din Košice. Acesta este situat chiar în centrul celui de-al doilea oraș ca mărime din Slovacia.
Clienții din Košice și din împrejurimi nu trebuie să comande prin intermediul magazinului electronic și să plătească taxe poștale, ci pot veni să ne miroasă parfumurile și să le cumpere direct din magazinul clasic. Am proiectat magazinul nostru de prezentare cu ajutorul unui arhitect într-un mod luxos și orientat spre design.
EVALUARE DUPĂ 1 AN PE PIAȚĂ
Deja după primul an de existență pe piață, este clar că Giovani® este marca de parfumuri de rufe cu cea mai rapidă creștere în Slovacia, Republica Cehă și Ungaria. În alte țări, procesul de creștere și expansiune a mărcii va continua. Nicio altă marcă de parfumuri pentru rufe din aceste țări nu a obținut un succes și o creștere atât de mare în primul său an de existență ca Giovani®. Am devenit un jucător puternic, respectat și temut pe piața parfumurilor de rufe.
URMĂTORUL NOSTRU PRODUS NOU BILE DE USCARE
Am adăugat un alt produs la gama noastră. Am asigurat producția acestuia în colaborare cu o fermă de oi din Slovacia. Acestea sunt bile de uscare realizate manual din lână de oaie 100% naturală. Prioritatea este, așa cum se obișnuiește cu toate produsele noastre, în principal de înaltă calitate.
EXTINDERE ÎN GERMANIA ȘI AUSTRIA
Ne continuăm expansiunea și în martie 2024 am deschis deja magazine electronice în Germania și Austria. În total, până la 93 de milioane de locuitori din alte țări europene vor putea, de asemenea, să încerce și să se bucure de produsele noastre parfumate Giovani®.
INTRODUCEREA PARFUMULUI INSPIRAT DE BACCARAT
Noutatea pe care toată lumea o aștepta cu nerăbdare și despre a cărei dezvoltare am relatat încă din septembrie 2023, am lansat-o în sfârșit și am prezentat-o clienților noștri după o lungă perioadă de producție. Am numit parfumul de spălătorie Giovani® FRANCIS SIGNATURE.
PÂNĂ LA DOUĂ PARFUMURI NOI DE PARFUMURI PENTRU RUFE
Ne-am surprins clienții adăugând până la două parfumuri noi foarte interesante pentru parfumurile de rufe la gama noastră de mărci. Parfumurile ITALIANO și FRESH COTTON vor fi cu siguranță printre cele mai bine vândute. Fresh Cotton este parfumul rufelor proaspăt spălate, iar Italiano un minunat parfum condimentat care atrage atenția la prima adulmecare.
EXTINDERE ÎN ITALIA
Am făcut pasul poate neașteptat de a sări peste țări precum Croația și Slovenia în expansiunea noastră în Europa și de a extinde aria de acoperire a mărcii noastre direct în leagănul parfumurilor pentru rufe. Italia este o piață care ne încântă foarte mult și credem că Giovani® va deveni unul dintre cele mai recunoscute și populare branduri de aici.
Povestea brandului nostru se poate vedea clar în cronologia de mai sus. Dar vom descrie, de asemenea, începuturile noastre complete în mai multe detalii. Uleiurile de rufe care conțin esențe de parfum își au originea în Italia, de unde și numele mărcii noastre, numit după cuvântul italian Giovani®. Am acordat o atenție deosebită tuturor lucrurilor. Atât la produs, cât și la logo, care a fost creat de o întreagă echipă de graficieni. Primele versiuni ale logo-ului nostru erau diferite versiuni ale literei G majuscule. În cele din urmă, am avut ideea de a include în logo conturul unei picături pentru a simboliza faptul că uleiurile noastre de rufe parfumate sunt de fapt un lichid. Logo-ul Giovani® exprimă luxul și calitatea produselor noastre. Am dezvoltat parfumurile Giovani® în Uniunea Europeană, ceea ce garantează rafinamentul acestora la cel mai înalt nivel de calitate posibil. Ne-am procurat cele mai bune esențe de parfum și ingrediente de pe piață din locul de naștere al tuturor parfumurilor de rufe, Italia. Am ales ingrediente care nu dăunează pielii, așa cum se întâmplă, din păcate, în cazul unor produse.
Dezvoltarea liniei de produse Giovani®
Dar să ne întoarcem la începutul călătoriei noastre. După o decizie foarte bine gândită cu privire la cine va dezvolta aceste produse pentru noi, am trecut la testarea propriu-zisă a parfumurilor. Acest proces de selectare a esențelor de parfum concentrate și a ingredientelor potrivite ne-a luat peste 9 luni - doar pentru a alege cele mai ideale parfumuri pentru dumneavoastră.
Înainte de a începe să dezvoltăm parfumurile noastre pentru rufe, am testat mai întâi mărcile existente, începând cu începutul anului 2022. Primul plan a fost să importăm câteva dintre mărcile existente aici. Prin urmare, ne-am concentrat pe testarea cât mai multor parfumuri de rufe din Italia. Aceste produse au fost create acolo. Există peste 40 de mărci diferite de parfumuri de rufe pe piața italiană. Așa că am abordat practic toți producătorii și comercianții cu amănuntul. Și am testat aproximativ 30 de mărci italiene. În cadrul acestor teste, am descoperit treptat că parfumurile de rufe italiene nu au intensitatea parfumului dorită sau durabilitatea parfumului dorită. Nici măcar o singură marcă nu a îndeplinit așteptările noastre, pe care le speram din recenziile unor clienți slovaci. Parfumurile de rufe italiene erau departe de balsamurile de rufe obișnuite. Unele erau puțin mai parfumate, dar niciodată nu era chiar așa cum trebuie.
După această testare minuțioasă a mărcilor italiene existente, am decis să facem propriul produs și să ne lansăm propria marcă. Au urmat luni lungi de pregătire și dezvoltare în colaborare cu parfumieri și producători specializați. Parfumurile noastre au fost concepute și create de o echipă de specialiști în parfumuri. Amestecarea parfumurilor este o alchimie complexă, așa că suntem încântați că am avut la dispoziție o echipă de astfel de experți pe parcursul procesului de dezvoltare.
Produsele Giovani® sunt foarte concentrate, conținând esențe de parfum care vă vor parfuma perfect rufele și casa. Nu suntem preocupați doar de parfumul în sine, ci și de calitatea, durabilitatea sau inofensivitatea acestuia pentru piele. În timpul selecției parfumurilor, ne-am concentrat, de asemenea, asupra faptului că marca noastră conține o varietate de arome utilizate, printre care veți găsi parfumuri dulci, proaspete sau piperate. Printre produsele Giovani®, le-am inclus pe cele inspirate de branduri globale precum Dolce Gabanna sau Yves Saint Laurent, printre altele. Deoarece unele parfumuri sunt vedete pe piața mondială, a fost necesar pentru noi ca parfumurile cu ulei de rufe să poarte aceleași tonuri ale acestor parfumuri, ceea ce va fi cu siguranță apreciat de fiecare dintre clienții noștri.
Am împărțit produsele finale în funcție de parfum în ambalaje de diferite culori. Acestea sunt în strânsă legătură cu numele și parfumul într-unul singur. Fiecare culoare și denumire reprezintă parfumul uleiului respectiv. Avem 6 parfumuri de bază pentru rufe. Cu toate acestea, specialitățile noastre sunt edițiile limitate, care sunt mai puternice în anumite ingrediente și concentrație. Acest lucru nu înseamnă că celelalte parfumuri ale noastre sunt cumva semnificativ mai slabe. Edițiile limitate sunt specifice în concentrația lor ușor mai puternică, astfel încât trebuie să folosiți doar o cantitate mai mică. Acestea sunt limitate ca număr și nu vor mai apărea după ce se epuizează. În cea mai mare parte, acestea sunt concepute în funcție de parfumurile scumpe din lume. Edițiile limitate vor fi schimbate în mod regulat, de exemplu, în funcție de sezon sau de parfumurile preferate, în funcție de tendințele din lumea parfumurilor, care vor ghida echipa noastră de specialiști experimentați în crearea fiecărei noi ediții limitate de parfum Giovani®.
La crearea brandului nostru și a uleiurilor de spălare, am pus un accent deosebit pe faptul că aceste produse sunt de înaltă calitate, de lungă durată în ceea ce privește parfumul și intensitatea lor, inofensive și, nu în ultimul rând, unice. Ne-am dorit să aducem pe piață cel mai înalt nivel de calitate și cel mai memorabil produs pentru clienții noștri și pentru hainele sau alte rufe ale acestora, și am reușit în cele din urmă.